|
|
|
|---|---|
|
Hade tänkt skaffa ny bil efter sommaren... Köpte min nuvarande cab i november förra året och tänkte njuta av den i sommar. Nu är det så att jag hittade en 328 coupe 2000 svart,med all utrustning såsom stora navi,skinn,klima,DSC,HK stereo,PDC,taklucka,xenon,elstolar,automatisk avbländbar backspegel,automatiska torkare,schnitzerchassi,18 tums schnitzer fälgar,schnitzer avgassystem mm och dessutom erbjuder BMW mig samma peng i inbyte som jag betalde för den för 4 månader sedan (jag har köpt vindskydd och 18 tums hjul utöver priset jag betalde), det enda är att de vill ha bilen innan sommaren... Vad säger ni ska jag slå till??? Jag är grymt sugen:) //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com | |
BlackE32 |
Absolut! Saknar du fartvinden är det ju bara att öppna takluckan och alla rutor. ;) Seriöst så får du bra mycket mer bil som du dessutom vågar använda dagar när vädret inte är perfekt. Slå till och njut! |
|
Det är ju bara att handla... Skulle inte tveka en hundradel på att handla... //Cosmos "Rak 6a åt alla" E28 Registret # 160 |
|
e-b |
Nej slå inte till. 328 är ingen rolig maskin. välj då hellre än 323 eller 330. |
|
e-b: jovisst en 330 skulle sitta fint men tyvärr drabbas de alldeles får hårt av skatter är i Belgien, men en 323 är inte intressant. //Robban BMW CS #4729 www.robertgustavson.com |
|
| Slå till!!! | |
| E46-coupén är ju riktigt trevlig, men det är ju lite surt att sälja cabben innan du fått njuta av den en sommar iaf....den såg fin ut förresten! | |
Blykälkeraggaren |
Slå till, ja skulle inte tveka... Fast åka cab en solig sommardag e ju inte helt fel de heller... Ska man ha kul ska man ha sex!! |
518i slow mobil |
Köp, fast cab e nice. Fast om du vill ha mer motor, så e det ju bara att slå till! Gasen i botten, mätarn i toppen BMW e28 registret #154 www.bmw518.dot.nu för bilder |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.