AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
721

Ingen som vet hur man programerar om färddatorn samt Navi?

Cu
14
Current93
530d Touring -00
Hej jag har en italien import 328 -98 e46. Skulle va kul och få det på svenska, ingen som vet hur jag ska ta mig till.. Och så har jag nå problem med radion, vill inte hoppa igång. Tänkte om det kan va nån kod ingen som har haft samma problem?

Mvh Dennis

Current93
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Det går inte att få svenska på någon Bmw men Eng borde finnas om du går in i menyn som heter SET på monitorn.Om det skulle vara kod till radion så skulle den fråga efter kod på displayen , har du slagit på radion genom att trycka in vä ratt på monitorn så oranga lampan tänds?
Cu
14
Current93
530d Touring -00
okej jag ska försöka, Nej jag har inte satt på radion på de sättet men ska kolla.. väldigt tacksam för hjälpen...

Current93
Cu
14
Current93
530d Touring -00
Nu har jag provat att göra som du sa med radion men inget hände!
Lika så med navi, finns bara italienska franska och tyska. Å så tänkte jag kolla om det inte går att bränna en skiva till navin?

Mvh

Current93
He
3.464
Hewi
530iM-00 Immolarot II
118D-08 Karmosinröd
Jag tror att du kan få Eng genom att uppdatera program varan till navin antingen själv(sök) eller hos Bmw.Det går bra att bränna skivor till navin.
st
79
stigge
Bmw 523 IA Touring
Jag är inte helt säker men har läst någonstans att navin bara har 3 språk att välja mellan, räcker inte dom måste man till åf för att ändra med DIS
Cu
14
Current93
530d Touring -00
okej ska kolla med Bmw.. Man får tacka så mycket för hjälpen..

Current93
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.