AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
503

europe bilcenter

hej, jag funderar på att köpa en bmw 540-94 ,när är den maxutrustad?

är det någon som vet om europe bilcenter är seriös.

taksam för alla svar.

lilian
Hej

Menar du dom som ligger i Söderköping?

Isåfall.. Jag har kollat på många bilar där, Och personligen tycker jag att alla bilar har något fel.
Ingen är perfekt. Typ lackskada, Bucklor, Repor på mkt lustiga ställen.
Kan ej uttala mig om ifall de är seriösa.
mvh
to
46
tovebrink
Bmw 325i -92
Var där för en dag sedan och kollade. Tycker inte det verkade som en speciellt seriös firma! Han som skulle vara en "försäljare" sa att alla bilar passade mig allt ifrån en fet Bmw till en sönder rostad Nissan Primera Kombi. Skulle aldrig handla bil där själv.

www.bmw528.dot.nu
www.audiGT.dot.nu
Tr
2.101
Tretretti
BMW 535i 2011 M-sport
Den firman förekom tidigare i ett antal inlägg i forumet (använd sök) och den allmänna meningen verkade vara att det inte är ett seriöst företag.
Kid_
Köpte min 540 där och jag blev nöjd dock hade den stenskott på fronten men väldigt fin bil fick jag.
Ovanligt pigg 540 också.
Men f.n bytt till en 911 nu så den som köper min f.d 540 som finns på kalmar bilförmedling säger jag lycka till med en sån fin bil!.

Termen "MAXUTRUSTAD" har stötts och blötts mycket här i olika forum och en del tycker att det betyder typ helhissar mendans andra säger verkligen ALLT ( t.ex. ingen paraply hållare?? INTE maxutrustad..)

Generellt kan man väl säga att ju dyrare bilarna var när dom var nya desstom mera godis sitter det i ( men det finns fullmatade 518 men snikrustade 540 är nog mer sällsynt..)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.