|
|
|
|---|---|
|
Det blev visst Bayersk i toppen i år. Treserien kammade hem segern i årets bil jippo. Vet dock inte om utmärkelsen i sig är något att hänga i granen med tanke på vilka som har räknat hem segern i tidigare omgångar. Alltför många Årets Bil-vinnare genom tiderna har blivit floppar. ;) Länk Aliquando et insanire iucundum est. | |
|
Länk från huvudsida också. Var det där årets bil tävlingen? Finns ju två, World Car of the year. Som var det 3 serien vann nu. Och så finns Car of the year award, vilket torde vara det vanliga "årets bil". |
|
|
Länk från huvudsida Länk Vad detär för skillnaden mellan tävlingarna vet jag inte. men jag har för mig att dom har en egen version i USA och ännu en i Asien. Epitetet World är flytande likaså världskartornas utformning beroende på vilken kontinent man befinner sig på. Jaget är dock universellt. ;) Aliquando et insanire iucundum est. Länk |
|
|
Det vi ofta syftar på är väl Årets bil i Europa, vilket ofta vinns av någon meningslös fransk eller italienskbil. Mer intressant är för övrigt att Cayman S blev årets sportbil! |
|
|
Ja den där tävlingen är det ju ingen som lär bry sig om. Precis som acey skriver så är det en annan "tävling" som gäller här:-( Som som sagt brukar vinnas av typ Fiat punto eller panda eller ngn annan obskyr pytteliten bil som passar bra i Roms rusningstrafik... *BAWORAK* |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.