|
|
|
|---|---|
|
Hade tänkt att köpa deras paket med 19" M5 fälgar (19" 235/35-19fram 275/30-19 bak 14900:-). Men får jag verkligen plats med 275/30 bak? Är det någon som har någon erfarenhet av dom fälgarna/firman? | |
|
Hej, Vad har du för bil ? Kanske lite enklare att svara om man vet det ;-) Själv kör jag med 245/35-19 fram & 275/30-19 bak och det funkar utmärkt men jag har ju en "Touring" och dom ska tydligen ha större plats än sedanen.. Mvh Jimmy |
|
| 530DT -02 | |
| Jag vill dock inte att det ska ta någonstans, även när man har fullastat =) | |
|
Då ska det inte vara några problem.. Jag har IOFS nivåreglering på min men det är inte ens nära att ta i.. Du kan ju kolla i min profil på min bil så ser du hur det ser ut.. Mvh Jimmy |
|
|
Firman är kanon , jag vet , för jag har själv jobbat där så det är inga probs. Mvh Nikke |
|
Conan999 |
Tjena! Jag har väldigt bra erfarenheter av Nässjödäck hittills. Jag beställde 19 tummare med nya däck och det kom på tre dagar. Perfekt balanserat och inte alls så dyrt som man kan tro. Spårar mycket mindre än vad jag trodde oxå(kumho däck) och 235/35 plus 275/30 bak. Dessa får plats på min E-34 utan problem men då har jag kapat skärmkanten 3-4 mm men oxå sänkt bilen. Conan999 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.