|
|
|
|---|---|
|
Hej tänkte höra efter om det kommer att fungera att sänka en 330i (01) 30mm om man har 18tum m135 fälgar(org)?? Tror ni det kommer ta i någonstans? blir bilen ok i vanlig stadstrafik? Kan tillägga att bilen inte har m-chassi, så det är en vanlig sänkning på 30mm sett från org chassi synpunkt. Mvh Jens | |
|
Jag har m-chassi plus ytterligare 35mm sänkning samt 225/40/18 utan att det tar i. Hur komforten/ utseendet blivit överlåter jag till någon annan... /Thomas |
|
| tussipup: har du några bilder att lägga upp? har också funderingar på att sänka min. | |
|
Länk Så här ser min ut, är sänkt 35 fram och 15 bak, den står i lite nedförslut, kan tilläggas BMW CS #5206 |
|
|
Glömde, det är 18" med 225 fram och 255 bak, inga problem. BMW CS #5206 |
|
| Skön bild på bilen =) | |
|
Finns ett par under "min bil" tyvärr har jag inte hunnit tagit ngra fler än med mob kameran Länk /Thomas |
|
|
Originalfälgar och däck tar ju såklart inte i någonstans under hela fjädringsvägen. Du kan köra på genomslagsgummina om du vill. Risken för att bilen tar i marken ökar ju dock såklart ju mer du sänker. 30mm brukar dock inte vara några större problem. Min E36 är sänkt 30mm fram och bak och den tar bara i om jag backar upp på lyften på OK GDS. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.