|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag söker expandernit i plast i olika dimensioner. (Niten hållar fast inneskärmen mot ytterskärmen och kan ses på URL Länk och punkt 13) Sifvert i Stockholm kan ta hem dem men i antal om 5000, lite over kill.... Är det någon här på forumet som har sett nitar av detta slag i någon affär? | |
|
Har köpt enstaka skruvar och andra småsaker vid ett flertal tillfällen hos BMW i Lund (Theanders) till min E46a. Så 5000 låter rätt mycket... Då skruvar och annat smått är mer eller mindre förbrukningsvara så kan det vara så att bmw inte säljer mindre förpackningar än 5000 till sina återförsäljare. Mitt råd är att fråga vidare bland verkstäderna. |
|
|
Jag har beställt plastnitar på BMW, förvisso inte just den niten, men liknande och det gick alldeles utmärkt att ta hem i just det antal som jag ville ha. Kom förpackat i zip-påse med art. nr. och det antal jag ville ha. Så dom lär ha plockat ihop beställningen på BMW's lager. |
|
|
Som emilsson skriver, åk in till närmaste BMW handlare och be dom ta hem det antal du behöver. Du har dom i handen ett par tre dagar senare. Såna brukar inte kosta med än en 5:a eller så!! Har själv nyligen beställt 3 st 12:or på bilden och det blev inte alls dyrt. Niklas Fransosen |
|
|
Well Så får det bli, till BMW med beställning. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.