|
|
|
|---|---|
|
Tjena alla glada forums människor :-) jag tänkte köpa mig ett par ögonlock till mig e36a så jag undrar eftersom det finns så många olika varianter av tillverkare o modeller, så kanske nån har en bild på nån som har köpt nått bra eller som vet att det företaget har bra sker, mvh Patrik Puff POWER Is Passing U With Respect | |
|
Detta är min personliga åsikt angående ögonlock... Det där med att hitta rätt ögonlock är svårt då det finns många billiga/dåliga avgjutningar och kopior. Jag har själv provat en hel del olika fabrikat på min fd. 325:a och på kompisars E36:or innan vi blev nöjda. Har provat alltifrån billga kopior/avgjutningar till dyra Mattig ögonlock. Följande har jag/vi kommit fram till. De kopior och avgjutningar som jag har tetstat och som kostar ca 0-350kr har varit kassa i passform. De ögonlock som bla. DNS säljer har jag provat jag på min fd. 325:a och dom va långt långt ifrån 100%. Även ögonlocken från Mattig får underkänt av mig, då dom är av så dåligt material att dom ändrar form en riktigt varm sommardag. Ska man köpa ögonlock så ska det vara Rieger eller Kamie. Dessa två fabrikat har en 100% passform. Gillar man lite större ögonlock som går ner mer på strålkastarna så är Riegers kanon, medans om du som jag gillar lite smalare så är det helt klart Kamie som gäller. Detta är som sagt min åsikt och jag har långt ifrån testat alla fabrikat. Mvh Jimmy |
|
|
tjena jimmi tack för att du tog dig tid att svara, grymt att du har hunnit testa så många olika märken , jag ska åk ao kolla på ett rieger ögonlock till helgen så får vi se hur det ser ut, MVH Patrik Puff POWER Is Passing U With Respect |
|
|
Ja och mina två närmaste polare som oxå äger E36 har testat en hel del sen 2001. Jag har bilder på en kompis E36 med Riegers ögonlock på om du är intresserad av att se en bild på det. För övrigt så har jag annan kompis (många sådana just nu) som har en liten stylingfirma och han säljer bla. Riegers ögonlock, till Sveriges bästa priser vågar jag påstå. Hör av dig om du är intresserad så kan jag förmedla kontakten eller om du vill ringa honom. Mvh Jimmy |
|
|
Tjena jimmy, jag en bild på ett rieger ögonlock skulle va bra. hmm intressant klart jag e intresserad av ett ögonlock va tar du för ett sånt? o vem ska jag ringa om jag ska beställa ett o hur lång tid e levernastiden? mvh Patrik Puff POWER Is Passing U With Respect |
|
| Jag är också av antingen Rieger eller Kamei ögonlock. Ska vara till coupe och särskilt den långa varianten. | |
|
Det är en kompis som driver ett litet styling och trimföretag. Han tar 590kr för ett par Rieger ögonlock. Beställning kan göras genom mig då jag numera pratar med honom dagligen. Betalning kan ske via postförskott (+40kr) eller förskotssbetalning. Leveranstiden är normalt ca 1,5 vecka. Ni som är intresserade kan lägga ett mail till mig, så skickar jag ut en bild. Mr_Schnitzer@hotmail.com Mvh Jimmy P.S: Jag tjänar inte en krona på detta för er som undrar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.