|
|
|
|---|---|
| Nej det är inte svaret på en Jeopardyfråga. Jag antar att det är GPS-antennen men är inte helt säker. Det kan ju även vara fästet för antennen. Vad det än är så undrar jag var den hör hemma i bilen. Jag har nämligen installerat en blandras av MK1 och MK3 i en bil som tidigare saknade navigation. Skall den vara på c stolpen eller i bagageutrymmet? Allting fungerar i övrigt som det skall men anslutningen på denna tingest stämmer inte med den anslutning jag dragit in i bilen. | |
|
Länk Verkar vara en hållaren/fästet till GPS antennen. Om jag inte är helt fel ute så ska den sitta i hatthyllan, är dock inte säker. _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
Okej, tack så mycket. Det verkar ju stämma med längden av den antennkabel jag har men nu fick jag ett annat problem. Var kopplas den in i för modul? Realoem är ju bra men det står ju inte var den skall kopplas in. Jag har stoppat in den direkt till tv-modulen. Rätt/fel? Jag antar att det behövs en adapter till antennkabeln jag köpte eftersomdet är en hona i gps-antennen och en hona i kabelstammen som går till modulen. Ett lands välstånd mäts i BMW per capita |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.