AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
528

Vad är 65.90-8 360 725

Visa användare
363
MMM
M5 E39
530 E34
Nej det är inte svaret på en Jeopardyfråga. Jag antar att det är GPS-antennen men är inte helt säker. Det kan ju även vara fästet för antennen. Vad det än är så undrar jag var den hör hemma i bilen. Jag har nämligen installerat en blandras av MK1 och MK3 i en bil som tidigare saknade navigation. Skall den vara på c stolpen eller i bagageutrymmet? Allting fungerar i övrigt som det skall men anslutningen på denna tingest stämmer inte med den anslutning jag dragit in i bilen.
Visa användare
439
525i
540i -18 G31 MHD steg1

Länk
Verkar vara en hållaren/fästet till GPS antennen. Om jag inte är helt fel ute så ska den sitta i hatthyllan, är dock inte säker.

_-*-_*_-*-_*_-*-_
Lennart
Visa användare
363
MMM
M5 E39
530 E34
Okej, tack så mycket. Det verkar ju stämma med längden av den antennkabel jag har men nu fick jag ett annat problem. Var kopplas den in i för modul? Realoem är ju bra men det står ju inte var den skall kopplas in. Jag har stoppat in den direkt till tv-modulen. Rätt/fel? Jag antar att det behövs en adapter till antennkabeln jag köpte eftersomdet är en hona i gps-antennen och en hona i kabelstammen som går till modulen.

Ett lands välstånd mäts i BMW per capita
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.