|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle behöva ha tag på en M3 E30 EVO3 front jag har DTM läppen. Behöver delen mellan front spoilern och läppen! Någon som vet vart man kan få tag på den till ett vettigt pris??? Tack på förhand Mattias | |
|
om du menar evo2/cecotto delen så kan ja lösa de både i kolfiber o glasfiber. Titta på min bil får du se om ja fattat rätt.! Länk |
|
|
Om du har läppen (nr. 4 på bilden) kan du se här vilka grejer du behöver för att få det som på Sport Evo.n. Grejerna kan du köpa hos BMW. Tror inte själva understället (nr. 1) finns någon annanstans, tyvärr. Länk Evo 2/Cecotto-Ravaglia modellerna hade en helt annan spoilertyp (nr. 1): Länk -Upplev körglädjen i M3 E30! |
|
|
Mattias: Såg att bilen är till salu, How Much! Jag kan vara intresserad. "Planer" Kolfiber! Har du formar? gjuter du själv? vad tänkte du byta ut? Har en fin Z3MCOUPE i byta (men jag vill ha pengar också) om du är intresserad. (För bilder och text se börsen, svart -99). Z3MPOWER |
|
|
Fel av mig, det var ju Extreme M3 som ägde bilen. Z3MPOWER |
|
|
hehehe de är min bil,men ja gjuter inget själv.de löser annat folk,bla insug till e36.Hmm till salu?? jo iof allt har ett pris så är de ju inget annat. |
|
|
Tjena Extreme M3 Din bil är mycket fin, har du ett pris på den så kan du maila mig. Sen skulle jag vilja komma i kontakt med bra folk som gjuter delar till E30 M3 i kolfiber, karossdelar frömst. Så vill du maila mig din kontakt så kan jag ta kontakt med dem och höra mig för lite. bmw.zmpower@spray.se /Z3MPOWER |
|
|
Får man kanske kika närmer på bilen under BMW Spring Break den 6 Maj på Mantorp? Eller tänker du bojkotta träffen? Z3MPOWER |
|
|
hehe min kontakt lämnar ja inte ut,ingen i sverige iaf ;) men mantorp kanske ja hinner till får se om bilen är färdig då!håller på med en renovering av lägenhet med.Bud får du lägga på bilen om du vill kan inte säga nåt pris själv.Mail:Silverpilen77@hotmail.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.