|
|
|
|---|---|
|
Var i Sverige kan man få tag på svart färg till bakljusen? Hittade nåt som heter Nite Shades och var av märket VHT, men dom skickar inte till Sverige..borde väl finnas nån site som har dessa eller liknande? tack! | |
|
Mekonomen säljer toningsfärg-färg från MoTip: Länk Jag antar att du vet att det inte är lagligt... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jo, jag såg att dom hade motip färgen..men är den nåt att ha då? Jag har bara erfarenhet av "vanlig" motip..och den brukar vara ruskigt dålig! När det gäller laglighets aspekten..är det ofta man blir stoppad för att man har för mörka bakljus? Är det böter som gäller i så fall? Tack för svaret ialla fall! |
|
| Jag hade mörka bakljus på en av mina e34or för som jag tonat själv men jag hade även reflexer på stötfångar listen då! Blev stoppad två gånger och slapp båda gångerna då jag sa att jag besiktat så och så hade jag ju reflexerna! | |
|
Tack! Det låter kanon..var det röda reflexer du hade? |
|
|
Jag hittade dom här på ebay.. Länk Nån som vet om det finns ljusare och mörkare tonade glas från Hella? Jag tycker inte att dom ser speciellt mörka ut, men det kanske är annat när dom sitter monterade? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.