|
|
|
|---|---|
|
Hej är det någon som har en bild på en (midnattsblå) lr mörkblå bmw med röda bromsok ? Funderar på att lacka mina bromsok i rött men lite rädd för att det inte blir snyggt... Nån som vet om d passar bra ihop? | |
|
Jag tycker att det ser sjukt skabbigt ut med rödlackerade standardok. Det är ju en sak om man köper röda Brembo-ok och monterar, det ser fett ut, men att hemmamåla sina snik-ok är ingen hit. Måla dem då hellre svarta eller i silver - ser mycket fräschare ut! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Jao d kan du nog ha rätt i men jag ska ta med hela skiten te jobbet tänkte jag o blästrat o allt så d inte ser så hemskt hemma gjort ut.. men jag ska tänka på det du skrev silver vore ju rätt fräckt faktist... |
|
|
Ja, fundera på saken :) Silver ser nytt och fräscht ut, Rött = försök till att se sportigt ut men när man kollar närmre så ser man att det bara är "fjuttiga" standard ATE-ok :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
| Måste hålla med K.Hansen fullt ut. Ser väldigt epa ut med rödmålade standard ok även om det är snyggt gjort. Måla hellre svart. | |
| Är bilen röd så ser jag inget fel i att måla oken i samma färg, men på en mörkblå blir det klart snyggast med matt silver :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.