|
|
|
|---|---|
|
FORDONET OMFATTAS INTE AV TILLVERKARENS AVGASRELATERADE SÄRSKILDA ÅTAGANDEN OCH INTE AV TILLVERKARENS ANSVAR FÖR AVGASRENINGENS HÅLLBARHET ENLIGT A60-REGULATION Så står det på vv.se om man "kollar upp" fordonet som jag kollat på, XTH864. jag har setat och spekulerat och vridit och vänt på det hela, men jag kommer inte fram till något vettigt. Så jag tänkte fråga er, vad betyder det där? Är det att kattarna håller på att ge sig, eller är den modifierad? Stod lite mer på vv.se som ni skulle kunna kolla upp också, om det är "farlig" info... Tack på förhand! | |
|
är bilen importerad från ett land utan krav på avgasrening så behövs det ingen avgas rening men bilen får inte vara nyare än -93. sså har jag fattat det som iallafall vad e de för bil det gäller? det är kul att svänga |
|
|
Sökfunktionen ger bl a följande svar på denna vanliga fråga: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag sökte och hitta inget, måste ha sökt på fel ord :I Men bilen det gäller är en 2002 e46 m3. importerad. Så det ska alltså inte vara några problem alls mao...? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.