|
|
|
|---|---|
|
ja som jag skriver så har mitt handsfack ramlat ner .. det skall väl sitta i 2 st band på sidorna men hur sitter det i bakkant.. såg en plastgrej men kommer inte på hur det skall sitta... fick upp den så nu är den stängd i allafall men det måste ju fixas ordenligt.. nån som har beskrivning på hur den skall fästas i bakkant Bimmer | |
|
Lite svårt att beskriva men men...: Bak så sitter det två klämmor, ena delen av klämman skjuter du in i spåret på handskfacket, andra delen av klämman är en "klo" som du sätter runt hållaren i bakkant (mot torpedväggen). När du satt upp det på detta sätt så kan du passa in handskfacket innan du klämmer ihop klämman. Om du kikar och klurar lite så kommer du nog på hur det ska vara. |
|
|
Typ snäppfästen om ja ej missminner mig... Länk |
|
|
En liten snygg uppgradering för dom som äger en E34: a utan gasdämpare till handsfacket är att eftermontera en sådan, jag gjorde det i förra veckan på den ena, riktig lyxkänsla=), passade på i går att beställa ytterligare en... Länk nr14 på bilden, 6: an är snäppfästena. Mvh Stephan |
|
|
Tack det där med dämpare såg bra ut var köper man dom ? kostar? Bimmer |
|
|
Bimmer67; BMWhandlare, ca 350kr om jag ska tro realoem, jag minns inte vad jag betalade eftersom inköpet var i höstas, precis innan avställning. Mvh Stephan |
|
|
Tack Stephan735i för svaret och tidigare inlägg även tack till limpur och Davve Bimmer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.