|
|
|
|---|---|
|
Har fått ett erbjudande att köpa en 320 CAB E30 -90 för runt 10000:- Bilen har stått i 3 år, import för 6 års sedan 3 ägare. Verkar 10K vara ett bra pris eller ligger dom för det. Vet inte utrustningsnivån just nu. Men vi utgår från standard. Är elcab standard på -90 modell? Vad mer är standard. Bromsar måste garanterat bytas, skatt + Bes. + lite småsaker.. Tycker ni att jag skall slå till? | |
Stekaren |
ja det tycker jag, låter som en bil som går för 20. Om karossen är bra dvs. |
|
Tiotusen måste ju vara otroligt billigt om det är en fin bil. Billigaste E30 cabbarna ligger väl kring 25 -30 K, och det är förmodligen inget att hänga i granen. Å andra sidan, rost ,dålig lackering, trasig cab etc försämrar kalkylen snabbt. Då är det bättre att avstå alt sälja vidare som objekt för 10-20 K. Utrustningsmässigt är nog inte mycket standard. Det spelar väl iofs ingen roll för 10 K. E30 caben är i alla fall en himla trevlig sommarbil. Lycka till! |
|
|
Kan inte annat än att hålla med föregående talare - om bilen nu inte är ett rostigt spackelvrak, så är 10 papp ett klipp. Med tanke på problemen som folk verkar ha med el/hydraulstyrningen av suffletterna, så är nog manuell sufflett ingen större nackdel:-)) Lycka till! /Magnus Min pärla: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.