AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
9.830

Officiella bilder på 3-serie coupé (E92)

Sida 6 av 6
här komemr lite spionbilder på en e92 med m-paket... nu har bmw hittat formen igen :D Länk
Länk
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Fronten var ok men bakänden var inte fin.
Kan BMW inte snegla lite på E60's M-paket som är klockrent?
håller med om att baken inte var klokren men fronten finns det ingat att klaga på..passar hur bra som hellst...
vo
42
vonBargen
320 E36 -91
318iS E30 -90
Jag tycker att den E90 har stora brister i designen, dels så är det inte snyggt att motorhuven sitter så högt, framrutan sitter ju typ 3-5 cm högre än början av sidoruterna, känns som en pannsarvagn. Sedan är det ju bromsljusen, ser ut som de på en Mazda.

Länge leve E46!
Mmmmm, m-paket :)
Det där M-paketet var riktigt läckert!

Keep Your Distance!
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Länk Lite kul godis
Ett skämt...Bangle har lyckats förstöra samtliga serier nu. Starkt jobbat...! T o m interiörerna suger numera.

Undrar om BMW tittade på Nissan Primera när de fick till bakpartiet? Det absolut fulaste med E90, både sedan, kombi och coupé är bakpartiet...

Vad sägs om denna lista över de fulaste BMW-bilarna?

1. E65, 7-serien - fortf ett missfoster!
2. Z-4 - inte Ok ur en enda vinkel!
3. E90, 3-serien - Nej tack!! Tacka vet jag E46...
4. X3 - konstiga sidoveck, konstig bakifrån...hur kan man köpa den?
5. E60, 5-serien - nej, den är INTE ok ens med 510 hk...den blir inte snyggare för det.
6. E63, 6-serien, OK i vissa vinklar men bakluckan...skämtar dom eller?
7. X5 - har svårt för SUV:ar - ingen kan kallas snygg...men X5 kan se rätt "fet" ut.
Jo
1.066
Jonsson
328iC -96
Beamer69:
Smaken är ju som baken. X3an kan jag hålla med om, den tycker jag inte är speciellt vacker men dom andra du listat kan jag inte hålla med om.

328: Länk
318: [Avställd] Länk
/Daniel
håller med om att x3:an är ful mest pågrund av lyserna både fram och bak...men z4:an är bland dem finaste bilarna som finns just nu och den nya coupen ser ut o bli kanonsnygg
E65 har blivit bättre sen faceliften. Små ändringar men ack så viktiga.
Z4 är Bangle erans snyggaste tycker jag.
E60, kluven... Men med M-paketet riktigt bra (särskilt kombin)! Modern är den hur som helst.
E63, snygg, fet om än ingen riktig favorit.
X3, där håller jag helt med att den INTE är lyckad. Ugly!
X5, gammal nu förvisso men håller förvånadsvärt bra.
E90 kan jag inte riktigt bestämma mig om jag ska gilla eller hata... Snygg ibland, mindre lyckad vid andra tillfällen. Beror kanske på färg och fälgval?! E92 däremot tycker jag verkar mycket lovande. Ska bli riktigt kul att se den i verkligheten, gärna med ett m-paket!
Beamer69:
Så i princip så tycker du att allt nytt från BMW är fult?

Keep Your Distance!
Al
258
Aleks
Bmw 328iT -96
Smaken är ju som baken som sagt..
Personligen tycker jag att e92an med m-paket är djävulskt snygg, stilren och vackra linjer.. de har ju stor press på sig att lyckas med kommande serier, men man kan aldrig jämföra de olika 3-serierna.. aldrig!

Fortf tycker jag att e30 med m-paket är bland det vackraste som gjorts, och samma med e36,e46 coupé .. Alla är vackra på olika sätt, tar lite tid att vänja sig bara!

Såg ungefärliga priser i USA på e90post.com.. Jag har redan bestämt mig att det blir en 335xiC biturbo .. svart.. med m-paket! =D
Sw
215
Sward
X5 M50D (F15) 2014
116D (F20) 2013
Det är rätt mycket AC-Schnitzer över detta paket. Jag tänker på deras M6. Jag tror den heter Tention

Jag hoppas dock att det är M-paketet för då är mitt nästa bilval givet...

/Fredrik Swärd
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.