|
|
|
|---|---|
|
Lagom dagen efter vårträffen på Mantorp 6/5 så är det dags för en återställare på Tullinge 7/5. Stockholmssektionen av BMW Club Schweden arrangerar den traditionella slalomkörningen på Tullinge. Länk | |
Gemini__ |
Fint, då har man anmält sig. Hoppas på fint väder =) Mvh: Thomas |
|
:-(((((( kan inte komma i år! :-(((((( Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Det finns fortfarande några platser kvar. Passa på och gör din anmälan nu! /Rickard BMW CS Stockholm |
|
|
Tror jag hoppar över att slita ut mina helt nya däck till 540:in :) Och M535:an blir inte klar fören till nästa år :( ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." |
|
|
Hinner tyvärr inte köra in min nya bil till dess, men det kommer väl ett tillfälle i september också? |
|
|
Nockenvwelle: Det är väl ett ypperligt tillfälle att köra in nya bilen på Tullinge! /Rickard |
|
| Jag skulle gärna nöta bort en del av run-flat däcken i alla fall. | |
|
Jag kommer.... Hur många är det anmälda nu? /Jonas |
|
|
Vi är nu ca: 20 st anmälda så det finns plats för några till. Väderprognosen säger 19 och sol på söndag :-) /Rickard |
|
| Det blir solskydd och badbyxor på söndag ! | |
|
Hobbe: Heltäckande bomullskläder, hjälm och handskar är vad som gäller.... ;-) /Rickard |
|
|
JAG KOMMER! ska åka med Gemini_ är det väl tänkt! -Power and Comfort- |
|
|
Finns det några bilder från igår? Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
|
Abbe, Det var ett par personer som fotograferade, men fortfarande inga bilder här. Jag fick ta hand om om ditt traditionella tröstpris i år (flest demolerade koner ) :) |
|
Gemini__ |
Var riktigt skoj att köra, trevliga människor och vackert väder gjorde inte saken sämre. Mvh: Thomas |
|
jo det var kul tills man fick svart flagg för en liten sladd ur en kurva... töntigt... -Power and Comfort- |
|
|
Hobbe, någon måste ju göra mitt jobb! :-) Gissa var jag hade tankarna igår när jag tog hand om min trotsiga tre åriga dotter som "kan/vill själv", och sonen som är åtta månader och sambon som var/är tok förkyld och lider av kraftiga pollen allergi besvär! :-) Mvh Abbe M3 E30, dagboken: Länk |
|
Gemini__ |
Däcken slets en del =) Blir till att köpa nya. ------->Länk Länk Mvh: Thomas |
| jälkar vad nice! en annan har ju kvar lite mönster för ja fick ju bara köra halva dagen! :( | |
|
Ni vet vem ni är... :( Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.