|
|
|
|---|---|
|
jaha då hade man besökare inatt, dem skruvade ner bak spoilern, sen hade dem nog försökt rycka vingen, men den sitter kvar,men den e spräckt... hur gör ja nu med försäkringen,... det var ju inte orignal spoiler, d var riegers bakspoiler.... | |
|
Många som undrar över sånt..finns några trådar om det också. Vet faktiskt inte hur FB gör om man inte ex har foton på att bilen inte är orginal. Väldigt synd iaf, vilket folk det finns fy fan. Lider med dig -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
ok ok..jooo men ja har bilder på den som visar vad d var för bakspoiler som satt på.... |
|
|
De kan var bra, men FB säger nog tyvärr att du inte har tecknat en speciell försäkring för att du vill få ersättning på delarna med att du får en högre4 premie =/ om du inte har skickat bilderna till dom förut. alltid knepigt i sådana här situationer och säkert olika hurvida FBagen gör i sådana situationer. Hoppas du får åt för alla kjolar osv -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
ja d har gått bra hitils, ringde till FB o dem sa kör in dem till BMW o få den vid gjord. o jag får en likadan spoiler som ja hade innan, och premien blev inte dyrare, kosta 2000 kr i självrisk, har folksam... |
|
|
Vad bra! Riktigt bra försäkringsbolag då =) -- DTM system och rak 6a ;) |
|
| håller med dig fick besök i natt klantskallarne kom inte ens in i bilen har en e30 88 det e ju busenkelt o komma in i den ju det värsta e ju att det e bara dörrlåset men jag måste byta tändning o anndra dörrlåset med jävla pundare e dom får jag tag i dom e det slakt i partille | |
|
Har med haft påhälsning i min e30. Dom lyckades inte komma in i den heller men runda låser på förarsidan kunde dom. Så nu får man låsa upp på andra sidan.. usch och fy. 328 [Avställd]: Länk 318: Länk /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.