AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
717

m5 -95 diff/slutväxel passar den på 540 -97

_s
36
_sqise_1_
330DA Touring m-sport -07
320DA Touring -08
är det nån som vet detta?? jag har nämligen fått tag på en sån via en annons men har ju inte lust att köpa den om den inte passar. har lagt ett tidigare inlägg om detta o det är ju konstigt att ingen vet nåt om det me tanke på hur mycke bmw åkare här finns. o då kan man ju undra varför jag inte vet det själv jo det beror på att jag har haft bmw i ca: 3 veckor snart, o har aldrig tidigare haft en bmw. det måste väl va någon som åker bmw som gillar o sladda för det är väl därför man åker bmw så kallad körglädje, jag kommer ge me mig mycke om min kommande kunskap för jag tycker det är kul att skruva. tackar för seriösa svar. tack på förhand.//jimmy
m-
331
m-b
Bmw X4

Porsche 911 Targa 3.0SC
Hej!
Tror inte att den passar OBS inte säker med tanke på att bakaxlarna har oloka läng eller är det bara själva klumpen du har fått tag på?
Visa användare
215
civ98ssu
E46 330 02 Turing
E39 525 02 Sedan
tror inte det passar heller. Det är trots allt två olika modeller frågan handlar om. En E34a och en E39a. Men detta är bara vad jag tror.
Mvh.
Paap Reeder
E32 och E34 passar rakt av.

MVH /// Paap R
_s
36
_sqise_1_
320DA Touring -08
han säljer hela axlen från en e34 men jag hade tänkt att använda bara diffen isåfall. tack för svar. det där är ju inte helt lätt....
_s
36
_sqise_1_
320DA Touring -08
rättelse: klumpen ska jag använda isåfall....
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.