|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att byta upp mig från 120i till en Z4. Z-bilarna byggs i USA efter vad jag förstår. En fråga till er som haft både tyska och amerikanska BMW: är det någon kvalitetsskillnad? Hur är det med rena fel, slitage, skrammel, osv? Amerikanska märken är ju smått ökända vad gäller byggkvaliteten... | |
|
..ja och inte lär det vara bättre när dom bygger lill-Caddyn i Trollhättan heller...*S* Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Vert inte om jag hade otur men X5:an jag har haft hämtades med bärgare första gången efter 2 mån, sen följde några bärgningar till efter det. Medans dom tysktillverkade har funkat bra förutom lite buggar i E61:an. | |
|
Enligt tyska kamrater så har Mercedes som byggts i USA dåligt kvalitetsrykte och kvalitetskontrolleras av Mercedes (trots att de själva har kvalitetsproblem ifråga om rost (brrr vilka skräckbilar jag sett) och elektronik) när de anländer till Tyskland. Vad gäller BMW har jag tyvärr inte fått någon information. Mvh Mikael |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.