|
|
|
|---|---|
|
Hej.. håller på å stylar bilen med seidlfront å rieger bakkjol m.m å bilen kommer bli nerlackad.tonade rutor.. hela kittet med andra ord...Bilen e cosmossvart... mitt problem, ska jag köra med svart eller silver alunät?? är rädd att om jag kör med svart så blir bilen FÖR svart å om jag kör vanligt alu-nät så skär det sig?? eller??? Shit vilket i-lands problem :-P pärlan Länk | |
| Jag tycker att det ser lite billigt ut med silver nät på en BMW så jag hade definitivt kört på svart. Har du kromade njurar så bryter det ju av allt det svarta i fronten. | |
|
jepp det är kromade e46 njurar.. men jag e rädd att svart nät gör bilen för anonym. men du har en poäng med det du säger.. fler åsikter ? gärna länkar till bilder där andra har gjort med sina svasrta bilar.. pärlan Länk |
|
|
Jag hade oxå valt svart nät för silver. Svart blir kanske lite annonymare men så mycket mer stilrent. Silver ser enl. mitt tycke för mycket kalleankan ut. Mvh Jimmy |
|
|
Svart nät utan tvekan, vill du vara lite annorlunda kan du ju köpa aluplåt med massa borrade hål i istället för det vanliga nätet som alla andra har. /Fredrik |
|
|
Om du har projektorblinkers med svart bakgrund är det snyggt med svart grillnät för en grymm look. Finns ju både svart alu nät och annat som liknar audis rs nät. -- DTM system och rak 6a ;) |
|
| SVART | |
| SVART!!! | |
|
jaja okay, ni har övertalat mig det blir svart :-) tack, nu slipper jag gå och fundera på det längre... pärlan Länk |
|
| Jimmyboy vart har du köpt avskärmningen till sport filtret | |
pg_ice |
tror det är ett komplett K&N kitt filter/insugsrör/avskärmning. runt 3000 balobas :) kör med samma på 325an |
|
Helt riktigt det är ett komplett Open Air kitt från som är "skräddarsytt" till just denna motorn och det finns till de flesta motorer. Har en polare som kan fixa dessa till ett reducerat pris. Ligger på ca 2550kr till de flesta modeller. Maila mig om ni är intresserade. Mvh Jimmy |
|
|
Från KN Filters ska det stå... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.