|
|
|
|---|---|
|
Någon som vet om det kommer någon svensk info inom kort. BMW tyskland har lagt upp bilen på sin sida. Men jag vill ha prisuppgifter och optionslistor på svenska. Mvh Jonas | |
| Undrar detsamma - och när/var kan man provköra ... :) | |
| jag undrar också... | |
|
Broschyren har kommit till åf nu, en med både coupén och roadstern. Keep Your Distance! |
|
| Tack Clubsport. Åf here I come! | |
|
Har inte varit där än, men kollade på webben som också är uppdaterad (dock ej med broschyrer). Finns bara ett motoralternativ än så länge - 3.0si - och priset börjar på 406 000. Hyfsad standardutrustning. Någon som vet/tror vad nästa motor blir? Jag hade hoppats på en 2.5:a till en något rimligare peng redan nu. Iofs, tveksamt om jag kan/vill vänta speciellt länge med min beställning, men kan vara bra att veta ändå. |
|
|
Det är redan klart att 218 hk motorn kommer till coupén. Förmodligen till hösten. Keep Your Distance! |
|
| Tack Clubsport. Då har jag ännu ett alternativ alltså. Börjar bli komplicerat igen... | |
|
larsssss: Det är komplicerat här med, väljer mellan Z4 coupén, E90 330 och E92 330. Blir nog inge klokare förns i höst när man fått prova E92. Keep Your Distance! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.