|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Vore kul med lite uppslutning, kom igen nu Skåne-folk :) MVH, E38B12 Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Jag planerar att titta förbi. ___ //Ulf |
|
Njuren |
ja kommer gärna! En fråga bara, har sett Autoexperten ofta i sammanhang med träffar. Är det nåt samband med BMWCS som AE har? Mvh Njuren BMW - i nöd och lust? |
|
Njuren, Nej, Autoexperten och BMWCS har inget officiellt sammarbete. Däremot så är Autoexperten i Malmö snälla och bjuder in oss ändå :-) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Efter 15:00 tar vi oss från Autoexperten på en liten cruisingtur på några trevliga vägar, och avslutar dagen med någon form av mat! Vad sägs om det? :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Bra att veta är att denna Autoexperten-butik alltid ger rabatt mot uppvisande av BMWCS-medlemskort. ___ //Ulf |
|
|
Programmer, Det stämmer utmärkt! Denna lördag så blir det dock ÄNNU bättre rabatter överlag, och riktiga kanonerbjudanden på utvalda produkter :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Tjena, Jag kommer också förbi =). Njuren, kul o ses igen... träffas någonstans innan och köra dit tillsammans? /Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
Hoppas jag kan åka dit..vore trevligt att träffa lite Power folk :) www.stylabilen.se |
|
|
Vore passande att testa konditionen på mina stötdämpare, så jag kommer nog :) /Olof Sportsfahrzeug aus München |
|
| Jag kommer med :-) | |
|
Micke Olsson: Det var din fd E34 530 t som var med i ett reportage om bilvård i bilsport för ett par år sedan va ? /Peder |
|
|
Spinnande katten: Nix, inte Bilsport men väl systertidningen Fyndbörsen. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Jag kommer nog att dycka upp! | |
|
Senaste nytt: 20% rabatt på hela Castrol-sortimentet :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Jag kommer. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Hallå där, Tommie...ser att det "smugit" sig in en ny bil i din profil...berätta/visa gärna mer... :) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
Njuren |
CompactK: Ja de vore kul o träffas innan =) Ska vi ta en frukost/lunch innan på ett fik? Tänkte föreslå st:knuts torg vid 11:20-tiden, för att sedan köra dit tillsammans? BMW - i nöd och lust? |
|
Halloj låter ju kuligt o träffa likasinnade Ska försöka hinna ner på lördag Ha det gutt |
|
|
Micke, nu är Uråsa inställt, så det får vara slut på bortförklaringar ;) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.