|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
Scheckheft |
Hej PowerMac: Du gjorde klart redan i ditt första inlägg att du inte gillade kromade strålkastarinlägg. Bra. I ditt andra inlägg försöker du skoja till det. Det misslyckades du med fullständigt. Du var helt enkelt inte kul. Skriver detta i all välmening.... Ditt inlägg tillförde diskussionen inget. Och PowerMac: vad gäller E38 modellen är jag påläst. Angående ursprungsfrågan: ja, E38 är svårsåld, priset ligger lite högt. Som Jabbal skriver: lite mer om bilens historik (import?, antal ägare), finns servicebok, är mätarställningen kollad osv. Räkna också gärna upp hela utrustningen som finns på bilen. Ta gärna lite fler bilder på din 740. Hur som helst lycka till Mvh Scheckheft |
|
Har ingen lust att börja tjafsa med någon men jag tror nog att Sheckheft är den på forumet som är mest påläst om E38an. Jacob: Lycka till, jag hade själv en E38a som tog ett tag att sälja. |
|
|
*Zzzzzz* Arbiter elegantiarum |
|
|
Hej! Av erfarenhet vet jag att fina bilder och info om bilens historia är "livsviktiga". Har en bil av annat märke ute på blocket och flera ringer och säger att bilen ser kanonfin ut i annonsen. Lite jobb för att få fler intressenter. Sålde min 735iA-97 12000 mil får två år sedan, fick 99000:-. Får nästan skänka bort e38:orna idag. 70-75000:- är ett rimligt utgångspris med prutmån tycker jag. Tyvärr!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.