|
|
|
|---|---|
|
Den 29:e April bjuder Förenade Bil in till årets andra BMWCS-aktivitet! Exakt dagordning och schema är ännu inte spikat, och alltså tills vidare hemligt. Jag kan emellertid avslöja att det kommer att bjudas både på spännande upplevelser och oslagbara erbjudanden! Mer information kommer så fort vi har den! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk | |
|
Hummm, samma dag som Halmstad? Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Hmmm jo verkar krocka med Halmstad ja.. fast de är klart, kör jag 750n borde jag hinna med bägge =) BMW CS #5139 |
|
|
Ja, det är samma dag, vilket förstås är tråkigt. Det är inte jag som bestämt datumen för någon av träffarna, och nu har det olyckligtvis blivit så att de krockar. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
J.L har en intressant synvinkel... beroende på hur dags på dagen träffen i Malmö kommer att börja, så torde det vara möjligt att hinna medverka på båda träffarna! :-) Jag hoppas själv på att kunna göra så ;) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Kalle: de ordnar sig säkert om du tar M5an :D BMW CS #5139 |
|
|
J.L, Ja och framförallt om du ligger framför och agerar polislockbete :-) Ja... alltså, om vi nu skulle få för oss att bryta mot gällande hastighetsbestämelser... men det verkar väl både dumt och onödigt? ;) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Haha nej sådant är jag inte mkt för! Man måste ta de lugnt och fint i trafiken, i synnerhet på motorvägar! Tänk även på att förbrukning samt utsläpp ökar med hastigheten :D Förresten tror jag farbror blå nyper lappen för mig vid ytterliggare en hastighetsöverträdelse, så de får bli du som kör först isf =) BMW CS #5139 |
|
|
Dumt att det krockar med Halmstad detta! Kanske borde gå att hinna med båda, dock inte om man kör en -73a =/ J.L de är alltid den som ligger sist de tar ;) Mvh Jesper H |
|
|
Klart som tusan ni hinner med båda! /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
Nu har jag mer info, och i och med att träffen börjar såpass tidigt så är det fullt möjligt att medverka både här och i Halmstad, även om man kör lagligt! Officiell inbjudan från Förenade Bil: Lördagen den 29 april har vi Öppet Hus 10.00 till 14.00. CENTRUM Flyttreamed försäljning av reservdelar och tillbehörmed 20%- 50% rabatt. Utförsäljning av kvarvarande vinterhjulmed 25% rabatt. Fyndhörna med inkuranta delar och begagnade hjul. FOSIE Provkörning av BMWmotorcyklar. ASPÖGATAN, PLÅT OCH LACKVERKSTADEN Rundvisning i verkstaden varje heltimme. Utförsäljning av plåtdetaljer med 20-50% rabatt SÖDERSTRÖMS MUSEUM Visning varje heltimme och provkörning av nya bilar medan Du väntar. Biljett till detta hämtar Du på någon av våra anläggningar från 10.00. Första visningen 11.00. Vill Du beställa reservdelar så skicka ett mail till reservdelar@forenadebil.se eller ring 040-243710 Varmt välkommen! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Inbjudan i pdf-format finns här: Länk Mvh - David E BMW CS[Syd]#3624 BMW SC #116 |
|
|
NEJ, va tråkigt att det krockar med Halmstadsträffen som man redan bokat in. Antar att det är omöjligt att flytta denna BMW CS klubbträff. Synd jag hade sett framemot min första träff med BMW CS (är nybliven medlem). Mvh Jimmy |
|
|
Jimmy, Som sagt, upp "i ottan" så lär du hinna vara med på bägge träffarna (om du inte ska medverka på ALLA aktiviteter som Förenade Bil bjuder på) :-) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.