AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
712

Värdering 325 coupé -93

ja
276
japsmacke
328IM Touring -98
Ska lägga ut en annons på bilen nu. Vad kan jag sätta för pris tycker ni?
Bilen har:

2 zons ac, Ellucka, elh, c-lås, fath, elsp, lilla datorn och svart skinn och cd. Bas lådan finns också med steg och kablar.
Nya bromsar och belägg runt om. Slitzade brembo sept -05
Org m3 front, kjolar, crystal bakljus sommaren -05
Reiger infinti bakkjol sept -05 ej monterad.
Sänkt 10/4-06 med ac schnitzer sats. bilstein dämpare. Dyrt!
M3 GT fälgar med bra däck 10/4-06
17" typ rondell, bbs med 3 hyfsade däck (4mm) ett slut.
Vinterdäck. bra däck. Jag har aldrig använt dom
Nyservad! Fulltecknad service bok.
Svensksåld. 13700 mil.
Alla org delar finns + 60/40 sänkfjädrar helt nya

Alla funkar utom vänster elh. Man får trycka flera ggr för att den ska åka upp.
Den rost som har hittats har gjorts vid av mej själv och lackats med org bmw lack på sprayburk. En pedant vill nog lämna in den. Skiljer sig lite i nyans. Är lite på baklucka, bakskärmar och på huven längst fram.
Motorn går väldigt bra! 2ans synk lite kass när man växlar fort. Annars inga problem
sa
189
sadanber
520i Touring -95
Elhissproblemet låter som klämskyddet går in i tid och otid. Känner igen problemet från höger elhiss på min kollegas 320iC-93. Enligt BMW-meken som han köpte bilen av är detta klämskydd integrerat i själva motorn så man får byta den. Tror den kostar ca 1000-1500 spänn org. Borde inte va så svårt att byta, blir väl lite pill med dörrsidan. Kanske värt mödan om man vill sälja till en pedant som är beredd att betala lite extra för en fin och felfribil. För den låter ju fin på beskrivningen, förutom nyansskillnaderna på rostfixet då.

Mvh Daniel
ja
276
japsmacke
328IM Touring -98
Såld. Intresset har varit mkt större än jag vågade gissa på innan!
Kunde ha sålt den till hgstbjudande till slut. Skulle köpa annan bil så de var snabb affär som gällde, men de var skit samma för den andra bilen såldes samma dag =(

Min bil var i mkt bra skick!
MD
1.925
MD
BMW Sports Tourer
Oj, det gick ju fort som f*n. Antar att bilen var i riktigt fint skick, får man fråga hur mycket den såldes för ?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.