|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ok. Mina är inte helrunda uttan platta på toppen. vet att yttre diam e 130mm.. Vilken modell är dina anpassad för? Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
| Folke, högspänning? Allt är väl relativt, men 12v räknar inte jag till högspänning ;-) | |
|
Här är en bild på hur ringen ser ut: Länk Folke har helt rätt, 12v spänningen görs om till växelspänning som sedan transformeras upp till ca 1000V |
|
|
Ett kallkatodrör (CCFL) drivs med högspänning, jepp. Prova med fingrarna på rörets anslutningar! FP |
|
| Hehe de är ett bra test, de brukar stickas till lite :P | |
|
är ringen gjord av tunt glas. har 2 st liggandes isåfall. köpte dom för ett tag sen. så gick en sönder när jag skulle montera dom. |
|
| Jepp ringarna är gjort av tunt glas. | |
|
Franzy: Mina ringar är gjorda av tunt glas eller möjligen plast, vet ej vilket?? Länk Så ser mina ut. Är dina anpassade för e46 och är det ccfl? Kôpt kärlek är fin kärlek..! My precious Länk |
|
|
Tyvärr.. Mina ser inte ut som dom på bild. Dom jag har är mycket tunnare. såna som på bild har jag moterat i min bil. |
|
|
hej, hade helt glömt bort den här tråden, ursäkta... Jag har hur som haver mätt ringarna, de är c:a 133 mm. De är av den billigare typen med lysdioder, de lyser dock fint... de är kompletta med clips till e46 och är mest i vägen här hemma = billiga... :-) någon? /Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.