AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.440

BMWträffar i Uppsala

Sida 1 av 2
Stekaren
Finns många BMWs här men sällan någon träff, finns det något intresse för sådant?
Stekaren
Tydligen inte...
och flygfält har vi , men ingen glöd.
Ingen som är villig och jobba gratis heller.
det är synd att det skall vara så.
sa
189
sadanber
520i Touring -95
Håller till i Sigtuna själv, vore ju kul om vi kunde träffas ett gäng på en BMW-fika i sommar åtminstone!

/Daniel
Visa användare
ProPro-medlem
2.226
Jörgen
530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :)
325 E30 Cab-93a
750i-96
750i-90 Sv.såld 6200mil.
10 mil till Gävle... 17 Juni...
Visa användare
1.935
VillaRosa
X3 2,0d 2007
BMWCS #04821
BMW Club Schweden har stort vårrally den 20 maj med start i Märsta. Kan det vara nåt? Kolla här Länk
Om du kan vänta finns även en träff den 19 juni hos Novation i Uppsala, se här Länk
Säsongens alla träffar hittar du under Kalender Länk

__
Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta!
bm
55
bmw-johan175
e46 325 cab-01
x5 3,0d-08
e36 320ia touring
Sälvklart är man intresserad för en träff alltid kul att träffa några med samma intresse och snacka lite. Det är väl bara att dom som är intresserade skriver här så får vi boka en tid och plats.
Men vafan det skulle väll inte kunna va så svårt att styra upp en träff?
Någon man skulle kunna göra är ju ta någon söndag så träffas man någon stanns där man kan ta fika snacka skit dräggla över andras bilar sen efter de kör man i samlad trupp till streetrace träffan på söndag kl 19.00 har ja för mig att de börjar..
Stekaren
Vore trevligt :)
träffen*
Tror dom börja me streetrace träffarna för 2 veckor sedan blev dock inget race då, vet inte hur det blev i går. annars kan man ju även träffas någon tisdag under sommarn och köra ut till ulva där är de veteran träffar, finns mycket grymma bilar där..även trevligt fika ställe så kan man bada me haha
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
De kan inte vara intressant att flytta ner träffen någon mil,till stockholm alltså? blir nog betydligt större intresse då..?
Jo självklart skulle det bli större fast man kanske ska börja i lite mindre skala så man vet villka folk är ha någon lite träff innan man far till storstan..
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Jo,de är ju en bra tanke....men bara för att de är i stockholm kommer de inte flera 100 bilar..intresset har ju vart sådär innan även i storstan.

Sen faller de alltid bort några stycken innan de är dags,på en liten träff spelar de ju ganska stor roll,men på en lite större e de ju ingen fara.

Stekaren
Finns redan etablerad träff oftast på Värmdö så flytta träff till Sthlm är nog rätt lönlöst. Jag tror att det kanske blir 5+ bilarsträffar i Uppsala beroende på hur flitig man är att ragga folk.

Ulvagrejjen lät ju inte helt tråkigt, börja våran träff inne i stan för att åka vidare.
Stekaren
Min bil är föresten veteran, nästan iaf ;)
hehe nästan kanske själv har ja bara en vanlig 325i 92a fast 192 hk klagar inte ja på är ju bara min andra bil hehe, jag var på ulva förra sommarn och det var grymt som fan, massa trevliga äldre människor bland annat en kille som hade en rally saab v4 och han va inte rädd för att gasa hehe, men hur som helst styra upp en träff ska vi göra man kanske ska försöka få ut ryktet lite mer verkar inte vara allt för många på autopower som läser denna post..man kan alltid lägga upp på zatzys forum med..
bmwgalengrabb
Det är mkt bil träffar vid plantagen/biltema såhär års. Skulle kanske anordna något litet där?

Stekaren
Det funkar nog. Någon som bor i Fålhagen här?
bmwgalengrabb
bor i svartbäcken
Flogsta här
Stekaren
bmwgalengrabb: Florins son antar jag?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.