|
|
|
|---|---|
|
Tja gott folk sitter här med funderingar i huvet!!!! Vet inte vilken bil jag ska satsa på alltid önskat mig en M3 fast kanske lite för tidigt att köpa en sådan tänkte en M3 e46. Har även kollat in andra små *sportbilar såsom Audi S3 / VW Golf R32. Är rätt ung fast bor hemma så kommer nog inte stå som ägare. Nån som vet något om dessa bilar?? Eller vad för bil ska man satsa på en *sportbil helst och inte äldre än 01 årsmodell. | |
|
Kostnaderna som jag tänker mest på.. |
|
hampe m3 |
R32an och S3 är rena shopping/andra bils bilar i jämförelse med m3an. Själv började jag med dåtidens R32, nämligen vr6 syncro o har efter det gått uppåt. Nu va det igörsig ej en e46 m3 jag hade men då jag sålde min så tänkte jag ha en mer praktiask året runt bil o då va det just R32 o s3 som jag titade på då det är ett väldigt lyckat koncept i mina ögon, men efter provkörning så blev det ej affär då dom känndes så sjukt "tunga" framförallt R32an, samt att det saknades det där lilla extra. Kolla upp ägar kostnads skilnaderna på allt från service til försäkringar o bilda dig din egen åsikt, då det enbart e du själv som kan veta vad som känns "rätt". Alla 3 är väldigt trevliga bilar. Om det är din första "prestanda bil" kanske m3an är lite väl vass för att uppskattas, då det lätt blir att man jämför senare bilar med sina första upplevelser i sin först bus bil. Mvh hampus |
|
Kanske en 330 räcker? Det är ingen slö bil det heller. |
|
|
Mmm svårt val , har provkört min svågers 300Xi Touring grym bil, fast har kollat lite runt fast inte hittat nån snygg sådan ahah som fallar mig i smaken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.