|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
ni som åker från jönköpings hållet ska vi träffas nån stans innan och sen åka samlad trupp ner eller vad sägs??? \\\Linus |
|
|
Linus och andra som åker från Jkpg, vi kan väl träffas nere vid stora hotellet förslagsvis kl:11.00. /Maria |
|
|
Magnus: Fortfarande sugen på att sticka till Värnamo? Jag kommer att tillbringa natten ute i Veberöd, VM - fest där, ska dock försöka ta det lugnt med pilsnern. Tänkte vi kunde träffas vid Midhem vid 10-tiden eller är det för sent? Tar väl ca två och en halv timme upp dit? Ingen mer från Malmö hållet som ska upp? Kom igen nu, det är bara o haka på =). Mvh Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
låter kanon 11:00 vid stora hotellet \\\Linus |
|
|
Fan va gutt väder det är... kan inte bli bättre för en Z-träff. Hoppas det håller i sig till imorgon =) Bilen =) Länk |
|
|
Hej góa Z-vänner! Först och främst vill jag tacka Manfred och Doris, för en mycket välplanerad och trevlig träff. Det blev en rundåkning på c:a 10 mil, på fina krokiga vägar, och vädret var verkligen helt fantastiskt. Jag tyckte det var speciellt roligt och intressant med den guidade visningen i Bilmuseumet i Rydaholm. Mycket sevärt och trevligt! Magen började kurra, så vi åkte då vidare till Gyllene Rasten i Dörarp, tror jag det hette. När vi svänger in på parkeringen, står Kristoffer där (CompactK) och väntar in oss, kul! Sen var det dags för lite frågetävling med Z-frågor. Jag vann en strålkastare som kommer att användas i mitt garage när höstmörkret gör sitt intåg. Tack igen för en mycket trevlig och minnesvärd eftermiddag. Hoppas vi alla ses snart igen. Mvh Maria |
|
|
Tack för en mycket trevlig dag igår allihopa. Tycker det svider på näsan idag. =) /Fredrik |
|
|
Tack Manfred och Doris för denna kanon fina dag. Införskaffade mej en fin bonna bränna : ) Synd ni som missade detta... (undra vem som vann i tävlingen Z- frågor.. hahaha \\\Linus |
|
|
Linus, du vann tävlingen, bra gjort! men vänta bara ... nästa gång ska jag vara mer påläst, och då vinner jag .. hoppas jag .:-) Mvh Maria |
|
|
He he bonnabränna, mina arbetskamrater påstår att jag har en röd stopplykta i nacken, och jag har blåsor på näsan. Vi kom fram till att det var ett I-landsproblem, solsveda som uppstått efter cabbeåkande. =) Frågan är, sufletten uppe eller nere när man åker från jobbet ikväll... /Fredrik |
|
|
Vill också passa på och tacka för den lilla stund som jag var med. Nästa gång vi ska någonstans så får sambon ta egen bil så jag kan komma iväg i tid =). Hoppas verkligen på åtminstonde en till träff i sommar, alltid så trevligt att träffa folk med samma intressen. Maria: Kanske spåna vidare på en tur i Europa, vore kul om vil blev några stycken =). Mvh Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
Fredrik, solsveda här oxå, brände mig rätt rejäl på axlarna, och näsan ser ut som en knallröd tomat. =) Kristoffer, en tur neråt Europa med några av våra trevliga Z-vänner hade verkligen varit fantastiskt roligt. Hoppas det kan bli verklighet.:-) Mvh Maria |
|
|
Jag har lagt upp lite bilder på min "Blogg" /Kristoffer Bilen =) Länk |
|
|
Vill också att tacka Manfred och Doris för en bra genomförd träff. Bilder kommer till era mailboxar inom några dagar, en del inomhus bilder blev för mörka så dom måste "photoshoppas" först, hade ju ingen tanke på extra blixt i det fina sommarvädret. En Europaresa hänger jag också på om det passar mig tidsmässigt. Kan bli en verkligt rolig grej om det planeras rätt synd att det är så långt igenom tyskland bara. Mvh P-E |
|
|
Tack alla som kom och bidrog till en lyckad träff. Det inspirera till att planera för Värnamo-träff 2007. Ha en bra sommar Mvh Manfred. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.