|
|
|
|---|---|
|
Hej grabbar, Om nån ser mig på min resa genom Sverige mot Tyskland på onsdag, så tveka inte att vinka:) Kör från Silja terminalen i Stockholm på morgonen -> Malmö och Öresundsbron. Chansen är väldigt liten, men informerar ändå. Svart M5'a regnummer JOJ-55. | |
| Hehe,lovar att vinka om ja ser dig! :) Trevlig resa! | |
|
Ingen såg mig tror jag:( Men ni har ännu chansen, 25'te kör jag tillbaka upp till Stockholm och spenderar ett dygn där. Härligt att vara i de fria hastigheternas land. Endast 210km/h hittills. |
|
kilroy |
Var i Tyskland håller du hus? Jag håller till i Köln men pendlar rätt ofta till Bryssel. Min är Le Mans-blå, tyskregistrerad, känns lättast igen på de grövre Dinanblåsen där bak samt Dinanemblemen. Om du nu hinner se dem...:) Visst är det skönt ibland med fri fart trots att Autobahn långtifrån alltid ger möjlighet till obegränsad höghastighetskörning. Tack vare Dinan har jag ingen fartspärr och är det bara gynnsamma omständigheter rent trafikmässigt så händer det ibland att man lämnar en och annan M5 E60 bakom sig...lite roligt får man ju ha... Mvh kilroy "En dåre säger vad han vet, en vis vet vad han säger" |
|
Förgyller Frankfurt några dar i mitten på nästa vecka om de kan va nåt? Tyvärr reser jag per flyg denna gång, 210km/h är lite för långsamt...) FP |
|
|
Trevlig resa ! Skönt att få blåsa ut M5'an i de hastigheter som den är byggd för! Kör försiktigt ! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| Jag håller hus i Hannover. | |
|
Japp, 250km/h mätarfart blev det som mest. Njöt en god biff på Hard Rock café i Stockholm på måndagen, vandrade utan destination i gamla stan och trivdes på Ariadne i Värta hamnen. Tror jag såg en M5 E39, svart utanför Malmö riktning Malmö/öresundsbron. Nån som känner sig träffad? Enda M-bilen jag såg i Tyskland var en Estorilblå M-coupé i Hannover på gatan utanför min kompis lägenhet. |
|
|
malmö kan varit jag :) min är blanksvart .. Gasa förFAAAAn |
|
| Kan ha varit blanksvart. Var på motorvägen E4?. | |
|
Om det var i Malmötrakten så var det E6/E20. E4 följer danska sidan till Helsingør och följer färjan till Helsingborg --> Örkelljunga, Jönköping, Stockholm (E6/E20 fortsätter mot Göteborg). Jag höll ögonen öppna från min taxi men jag missade dig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.