|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har efarenhet av Autosimport i Umeå som vet om de är seriösa och har "ärliga" icke mätarskruvade bilar? Länk | |
|
De finns på Råd & Röns svarta lista: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag såg även att på svarta listan finns : Motor: Capital Car AB, Stockholm är det inte dom som annonserar ut massor med bmw bilar här på autopower och blocket!!? Mvh |
|
|
Jepp! Oftast med annonstext som avslutas med: MMMMMMMMMMMMMMM.MMMMM :) |
|
| Finns det någon annan (seriös) bilimportör i Umeå-trakten? | |
|
Skulle själv tveka att handla där av flera anledningar...... I övrigt är det lite tunt med bilimportörer runt Umeå. Det finns ett antal privatpersoner som brukar syssla med det. Känner en som iallafall jag betraktar som seriös, brukar mest handla med lite nyare bilar från auktoriserade handlare i Tyskland. Om du är intresserad så kan du få hans mailadress. Freude am fahren |
|
|
Jag var in och tittade på Råd och Rön och kunde inte hitta att dom ligger med på svarta listan... Hur länge blir man kvar på den och vad krävs för att plockas bort från svarta listan? // Ulf |
|
|
för o slippa stå me på listan så har kanske ägaren till firman hotat Sverker "är-det-så" Olofsson kanske?? :P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.