AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
3.622

e92 är äntligen klar

Sida 1 av 2
den nya 3-serie coupen är äntligen klar...måste säga att jag blev väldigt positivt överaskad när jag såg den... blev väldigt snygg.. kan knappt vänta tills nya m3:an :D
Länk
Länk
Länk
ji
729
jigga
428i coupé -2014
Länkarna funkar inte?
nu då
Länk
Länk
Länk
Ett M-paket (inte 3-seriens nuvarande) på den där och ett par snygga fälgar så...! Gillar inte hjulhusen på dagens 3-serier, man behöver ju enorma fälgar för att fylla ut dem. Och så kan man pusta ut vad gäller bakljusen, klar förbättring.

Nästan snyggast snett bakifrån.
Äntligen lite snygga linjer från Bmw. Hoppas interiören håller samma klass som den yttre. Lite Audi varning på bakpartiet tycker jag nog allt men det var ej illa menat. Kör Audi själv just nu tills 3 serie cabben kommer.
instrumenbrädan i interiören kommer bli identiskt(eller i alla fall nästan) med e90 men den stora nyheten är att baksätet nu bara är för två och det ska finnas ett fack mellan dem
A_
638
A_Persson
Tesla M3
Skoda Superb
Inte så tokigt faktiskt. Kunde något göras åt dom vedervärdiga bakljusen så skulle den vara riktigt snygg. Tycker den påminner om Honda Preulde som det är nu :(
Länk
Go
750
Goldcom
328iA M-Sport -13
911 Carrera 4 GTS -18
Snygg från alla vinklar förutom bakifrån där den ser anskrämligt ful ut. Hoppas den inte blir sådan.
Kanske inte helt lyckat.

Länk

Länk

Länk

Inte direkt snygg snett bakifrån heller. Tycker liksom att bakluckan borde vara lite plattare, inte slutta upp mot bakrutan så mycket.

-Phil
Gillar inte framlysena, annars är den helt ok.

Keep Your Distance!
Gr
2.160
Grandy
X1 sDrive18i U11 M-Sport -24
997 GT3
Ser bra ut, mycket bättre än sedanen. Skall bli spännande att se den i verkligheten.
Den vart finare än vad jag förväntat mig men som sagt håller med resten något kaxigare baklysen borde gå att fixa till den, sen är kia,nissan mm varningen borta :)

BMW- När du älskar att köra
da
1.996
danielb
I4 M50 -24
Det är väl som vanligt med BMW's nya formspråk. Bilarna måste upplevas live för att linjer och helheten ska falla på plats. Men jag tycker det ser läckert ut, riktigt läckert!
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Finare än sedan:en ja,, men fortfarande inte fin :(

// M.v.h. Daniel
Ser betydligt bättre ut än sedanen. Men framlysena kommer jag aldrig bli kompis med...

Mvh
Robert
är det någon mer än jag som tycker att den liknar merca clk lite grann från sidan?? som sagt så måste man uppleva den live föratt få en bättre uppfattning
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Det blir nog en Coupé nästa gång... Bra mkt finare än sedanen!
här kommer lite nya bilder på den nya coupen
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

är så sugen på att se den i verkligheten nu
Visa användare
1.523
b97_knl
F30 318dA SportLine - 12
F11 520dXA Touring - 14
Yamaha XJ6 Diversion F - 12
Hoppas att strålkastarna är photoshopade. Annars snygg taklinje och helt okej bak också;)

Min gamla pärla: Länk
som vanligt så brukar ju nästan alla bmw vara dubbelt så snygga med m-paket...hoppas att m-paketet till e92 blir mer lyckat än det till e90
Ful som stryk!

haj-fronter från äldre dar kan vi bara glömma. nu ska ju bilar kramas med rådjuren man kör på och luften ska smeka karossen likt en flygplansvinge. De klassiska arga ögonen är som bortblåsta till förmån för plastsmäck med orientalisk touch. Se där, nya E92.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.