AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.066

Manometrar (Laddtrycksmätare) -1 till +1,5 eller 3bar

Je
722
Jesper_w
BMW 3,0CS -73 Blivande "sportvagn"
Ska handla ett gäng tänkte jag... Någon mer som är intresserad...
-1 till +1,5 eller +3bar 100mm glycerinfylld 800:-

Finns samma men i 63mm ca 500:- För panelmontage eller friliggande. Vit tavla, rostfritt hus av industrimodell.

63mm ej glycerinfylld ca 300:-

Kan fås med skvallernålar, som talar om vilket max tryck varit mot ca 400:- tillägg (beroende på modell)

Hör av er vid intresse.

//Jesper
Bu
45
Bumsen
525iA Touring -95
Är väldigt intresserad. Jag skulle gärna vilja att du ringde mig.Jag har 0739-817364

TurboPower!!!!!
Visa användare
181
Ronnie79
320 -77
E30 600hk -84
318 -85
Mycket intressant! Jag är kanske dum men vad är det för fördel med glycerinfylld mätare?
Nålen "fladdrar" inte.Mätaren är dämpad.

Länk
Ki
189
Kilander
338 E30

10.32@227
jag tänkte använda en sådan vätskefylld industrimätare men jag fick tömma den på vätska annars reagerade nålen alldeles för långsam, tog säkert en sekund att dala från 1 kg..

/kilander

(1X.xxs 2xxkm/h)
Den som lever får se...
Je
722
Jesper_w
De som är intresserade får maila mig.............

Så du menar att mätaren var för seg då.... Hmm, det var inget fel på just den mätaren då?? Alternativt så kanske du hade en för liten strypning.?

Hmm, det verkar vara jäääävligt svårt o få nåt svar när man mailar dig.............................???

Je
722
Jesper_w
Jag har svarat på alla mail jag har fått.... Däremot har jag fått mail utan innehåll flera stycken... Hur nu det kan komma sig...

Prova och maila igen...... Eller ställ frågan här...

Oskar_67@hotmail.com

//Jesper
Jaha, konstigt. I alla fall så vill jag ha en 63 mm glycerinfylld friliggande MED skvallernål, om det går o ordna??? 500:- + 400:- ??? Kimmo.

Finns det olika konsistens på Glycerin?Jag har en fet mätare i racebilen som reagerar blixtsnabbt och en liten i 318 iS turbon som är helt seg.Båda är fyllda,men frågan är om det är samma gegga i dom?

Länk
Je
722
Jesper_w
Huruvida konsistensen finns i olika kvalitéer vet jag inte. Förmodligen är det samma i alla, men troligen så finns det säkert olika.

63mm friliggande med skvallernål samt glycerinfylld.

Priset är då cirka de pengarna, kanske exakt utan stor avvikelse iaf. Plus frakten naturligtvis.

Vad har du för telenummer??

//Jesper
"Wången" Glömde ju tala om att den bör i alla fall klara upp tillca 2 bar. Mitt nr är 070-39 03 717. Kimmo.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.