AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.737

Snart ny ägare till 325i E90

Sida 2 av 2
kez_style.. andra baklysen kostar itne så mkt..kanske 2-3 tusen men dem gör så mkt för utseendet...se själv
Länk
Länk
kez_style...japp, bytte bort min 9-3 sc aero efter 3 månader. Har aldrig påstått att ag är förnuftig, men nu är jag åtminstone nöjd med min bil :-)

Jag beställde blacklines till leverans och är jättenöjd, tycker de är mycket snyggare än original, men jag tror kanske at de gör sig bättre på vissa lacker, framförallt ljusa då de är lite rökiga. Här är en bild på min bil med vintefälgar på. Jag tycker definitivt att du gör rätt i att välja 18" förresten, hjulhusen är rätt stora på E90/E91 nu har jag satt på sommardäcken och det vart ett ordentligt lyft för det estetiska såväl som väghållning förstås.

Länk

Wow, dem mörka verkligen bilens utseende rejält! Ska nog försöka me försäljaren att få me dessa ;)

Sc Aero var väl V6an? var du inte nöjd med den? jag funderade mellan aero och 325 men efter att jag körde 330d blev jag såld ;)

Angående 18" så hade jag valt bästa ljudsystemet i bilen men inte 18" och då var valet mellan 18" eller andra bästa ljudsystem och då valde jag 18!
Det skilde ca 7000 kr mellan andra bästa ljudsystem och bästa ljudsystem så jag valde däcken.... svårt att förklara men jag tror du förstod vad jag mena ;)

Va roligt att se en "gammal saab polare" i ett BMW forum =)
kez_style; Det var dom grå/röda bakljusen jag tänkte på, hade för mig den övre delen var mörkare, dom lyfter E90/E91 utseende rejält.

Jag förstår att du skippar gardiner när du har solfilm, även om jag har både och på min gröna 540i/6.

Mvh Stephan
Ja, dem ändrar bilens utseende rejält... nu påminner den inte lika mycket om nissan primera :)

kez :-) dito

Och ja det var V6:an, och jag saknar bottenvridet, men det är sannerligen det enda :-D

Fakerlin.

För 9-3 SC aero är bland de snyggaste kombi på marknaden ;) en sådan svart med tonade rutor mmmm nice :) 330xi oj oj det där va inte den billigaste 3 serien du valde :)
Isofixfästen får man med vare sig man vill eller inte...

Keep Your Distance!
kez_style..ja, det var faktiskt en jet black metallic med tonade rutor jag hade. :-)
BMW:n är en tjänstebil det också, hade det varit ett privat köp så hade det blivit en ett par år gammal 540 eller M5 eller kanske M3 ;-) Drömma går ju...

Fakerlin min bil 325i är oxo tjänstebil :D vi har ngt gemensamt du :)
Clubsport, isofix får man med i baksätet som standard. Väljer man till isofix tillvalet så får man fästena fram samt nyckelavstängning av passagerar airbagen.

Er
151
Eric86
Bmw Ci ("min")
Bmw 120dM -07 (min mors)
Väntar på att csn ska utfärda tjänstebilar till oss studenter med...
;-)

LOL tjänstebilar till studenter! Klockren!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.