|
|
|
|---|---|
|
Vill veta om det finns någon som har gjort någon modifikation på Grillen/Njurarna på en E30? Som blev snygg. Jag behöver tips då jag vill piffa upp utsendet. Det handlar om en 320 med M-technic paket. Alla tips är väldigt välkomna. | |
|
Du kan kapa bort ribborna i Njurarna och lägga in sräckmetall (nät). Har gjort det på min 325:a Kan skicka bilder sen. |
|
|
Jo jag har ju funderat på nät men tvekat eftersom det sitter ribbor på sidorna av njurarna också! Jag vet ju att det är snyggt på E36 då de inte har ribbor utanför gälarna. Men om du säger att det är snyggt så får jag tro på detta. Hade varit juste om du kunde grejja bilder. Många tack // Mel |
|
|
min e-mail adress är: melker_a@hotmail.com |
|
|
skickar du till mig med ? myztx@bredband.net Mvh |
|
|
Kan ta ett litet tag me bildera har inte laggt in dom på min dator än. |
|
|
Jag har sprayat mina med bakjus toningsfärg (svart). De får en svart/krom liknande färg som jag i alla fall tyckte blev riktigt tufft. Jag ska fota bilen snart efter att jag sänkt den imorgon så kan du ju få se hur det blev. Passade även på att tona lysena fram en aning så de ser lite rökfärgade ut, inte lagligt men snyggt och jag tror inte polisen ser det. :) //Ric Wraaaaooom |
|
|
Ett väldigt simpelt sätt att tona lysena om man vill kunna ta bort det lätt är helt vanlig solfilm. Helst mycket ljus sådan. BMW rules! |
|
E30Mpower |
Ric:Snuten ser att du tonar fram lyserna!!! stoppade mig på brostugan förra sommaren. Blev inga böter men det blev en om besiktning! Kolla på Länk |
|
E30Mpower: När jag själv tittar på lysena så är det svårt att se att de är tonade, man skulle kunna tro att det är ögonlocken som skuggar dem så pass lite har jag tonat dom. Har mött ett antal snutar och ingan har stoppat mig än men vem vet, om de synar lysena så kan de nog se det. //Ric Wraaaaooom |
|
WIKING |
Såg en bild i Preformance BMW Mars nummret på en E30 med tror jag en 540 grill hel rätt |
|
WIKING>>> Du kan möjligen inte fixa bild? //Ric Wraaaaooom |
|
|
Villken sida i Performance BMW? |
|
WIKING |
På sidan 20, en vit 2dr E30. har tyvärr inte så jag kan skicka någon bild. |
|
Jag kollade i BMW performance, det var snyggt med en sådan grill, men det är lite för stora ingrepp för min del jag nöjer mig nog med att lacka "ramen" runt njurarna i bilens kulör och sätta dit aluminium nät. Tror det blir snyggt?? /m |
|
|
Om man har en vit E30 så måste man ju måla grillen orange å ha kromade njurar! hur tufft som helst. Om man har någon annan färg på bilen så är det bara svart som gäller. |
|
|
Det här ser ganska fräckt ut. Njurar från 5-serien (E34) Länk |
|
|
Riktigt snyggt ! är det mycket bökigt tro ? |
|
|
såg en e30 med 750 njurar såg ut som en jä-la gris med den nosen sen passar det inte med huven heller !!! Mvh/ Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.