|
|
|
|---|---|
|
Har fått problem med kopplingen. Stannar i nertryckt läge när jag kopplar. Så varje gång jag lagt i en växel måste jag "plocka" upp pedalen igen! Har läst på forumet om detta problem och antagligen är det en av cylindrarna! Men frågan är: Var ifrån får kopplingskretsen sin olja. Det enda jag kan se är att mellan cylindern som är direkt förankrad i pedalen inne i cupén till slavcylindern på växellådan löper enbart en krets...!!?? Problemet uppstod då jag lättade lite på trycket i ett av de främre oken! Så jag tänkte att om detta hade med nivån i behållaren att göra måste det finnas någon krets till behållaren?? Dessutom finns ett litet fyrkantigt hål i behållaren högst upp på, är det kanske därifrån kopplingen får sin olja?? Dock är det väldigt litet, kanske 10X3 mm...?? Tacksam för svar!!! Någon som vet?? | |
| från bromsvätskebehållaren, det har ingen betydelse om du tömmer behållaren eftersom slangen till kopplingen fortfarande är full med vätska. prova att lufta kopplingen innan du river i nån cylinder! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.