|
|
|
|---|---|
|
Det är så att jag har försökt att göra en beställning via www.dackonline.se utan att lyckas. Har fått upp felmeddelanden varje ggn pga persnr, som stämmer till 110%. Har mailat fram o tibax ( då dem aldrig svarar på tel-samtal ) och kom fram till att däckonline inte är något för mig längre. Då jag ville göra en beställning via fakturering och meddelade om felet, fick jag svaret: Välj ett annat betalningssätt :/ Varför i Guds namn ska jag behöva göra det om detta alternativ nu finns hos dem??? Finns det någon där ute som har hamnat i samma sits??? Är bara intresserad om någon annan skulle gjort annorlunda till vad jag gjorde/gör?? Ps: Har tittat igenom tidigare inlägg här på Autopower och har märkt att många är relativt nöjda med däckonline, men det är en massa gamla inlägg. Mvh | |
|
Tjena jag beställde däck från dom för en vecka sen. Det gick bra fick däcken i onsdag. Betalade i förskott ville betala mot faktura men det gick inte de sa att det var nåt fel. Hoppas det går bra BMW är kvalite shoo!! |
|
|
gjorde en beställning med visakort. fick mina däck igår en vecka tidigare än deras beräknade tid. supernöjd måste jag säga hoppas det löser sig för dig /Mvh Daniel |
|
|
Funkade klockrent för mej, leverans inom nån vecka. Betalade dock med VISA inte faktura. /Andreas |
|
|
Hej MuRree! Jag har bra och mindre bra erfarenheter med Däckonline. Jag handlade 2 st Toyo Proxies under vintern 05/06. Via deras mailservice fick jag veta att de inte kunde bekräfta leveransdatum, men pengarna drogs från mitt konto. Efter en vecka så jag mailade dem och fick svar inom 2 dagar att de skulle kolla upp min order. Efter ännu en vecka ringde kundtjänst och frågade om jag ville ha andra däck, eftersom deras leverantör inte kunde bekräfta. Jag tackade nej. Det gick ytterligare några veckor och plötsligt var mina pengar tillbaka på mitt konto utan en bekräftelse att köpet var hävt. Under våren gjorde jag om min beställning och då kom de hem på 3 veckor. Så min slutsats är väl godkänt, fast med ett litet moln på kanten pga av det "tysta" avslutet på min första order. Mvh Stephan |
|
| Betala med kort verkar vara det bästa sättet se till att ha pengar på det annars görs inte beställningen...Lycka till. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.