AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
918

Kromringar ? Vart köper man

Visa användare
40
kurbits
328 Touring 00:a
Vart köper man kromringar till en e36 coupe? Köpte till min touring men minns inte vart och nu vill polaren ha likadana
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
kolla på ebay.com .. där e de särklass billigast
A_
638
A_Persson
Tesla M3
Skoda Superb
Fanns till salu tidigare på blocket av en kille som heter Albert som bor i uppsala.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Tror att Albert fortfarande har annons på Blocket. I någon annan tråd så var det info om att han var bortrest. Skickade själv mail till honom förra veckan men har inte fått svar. Sök så hittar du säkert tråden och in den fanns lite olika länkar till var man kunde köpa...

___
//Ulf
Visa användare
40
kurbits
328 Touring 00:a
Tackar tackar så mycke
Vill bara tipsa att på ebay.de är priserna ännu bättre...Dessutom är frakten billigare från Tyskland.

Jag köpte mina Krom-ringar + krompinne för återställning av av kilometer-mätaren för 180:- inkl. frakt. Dock köpte jag av en privatperson på ebay.de

Krom heter förresten "Chrome" på engelska och "Chrom" på tyska.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Det man är orolig för är ju passform och finnish på dessa ringar och finns det säljare där andra här på forumet handlat och varit nöjda så tar jag hellre dessa även om dom skulle kosta något mer. Så billigt som 180kr har jag inte sett på eBay men de som finns är ju oftast köp direkt varor. Är varan på vanlig auktion så kan man ju ibland göra ett klipp...

___
//Ulf
Gu
600
Gunnar530
740iA -01 (Okt -00)
Jeep GC Limited 4,7L -01(Sep -00)
Länk

/Gunnar
/Länk
Dessa går på 250:- inkl. frakt

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.