|
|
|
|---|---|
|
Nu har man köpt sin första BMW. En 328 CI -00 Mörkblå. Tyvärr får jag först bilen pa tisdag, blir en lång Påskhelg... Enda felet med den va att regnsensorn hade slutat funka efter att den hade varit avställd sist. är det nåt som går att fixa lätt? Kanske bara en säkring? | |
|
Den som väntar på något gott... Lite påskläsning under tiden Länk Länk Länk Länk Länk Länk /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| Nu har man fått bilen! Är hel nöjd änsålänge! Ska sätta på sommardäcken idag så blir det säkert ännu bättre! Det ända som e lite jobbigt är att bränsleförbruknings mätaren sitter mitt framför ögonen och går i botten så fort man petar på gasen. Är ju vand vid min CRX som knappt drar nån bensin alls. :) Men man vänjer sig nog. | |
Diva |
Ja men ta bränslemätaren med en nypa salt. Det är inte så att den suger i sig bensin bara för att mätaren går max. En 328 drar mindre bensin än vad du tror. Tex drar den mindre än volvo s60 som har mindre motorer. Volvo s60 eller BMW 3 serie? |
|
Hehe lätt val det Diva =) Sitter det en likadan bränslemätare som på e36 på din e46a? Grattis till köpet föresten! -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.