|
|
|
|---|---|
|
Ikväll när jag starta bilen så fick vindrutetorkarna stora spelet dom går inte att stänga av! Dom går i alla lägen men stannar inte, snacka om att man blev lite lack. Man vill ju inte förstöra rutan så jag stanna & drog ut säkringarna. Är det nått relä eller nått som fått fnatt ? Såhär kan man inte köra omkring ju! Keep On Beeeming! =) | |
|
Hade så på en adui, det visade sig att kablarna till bakrute torkaren gått av, då fick vindrutetorkarna fnatt /Nicke |
|
|
Hmm så lätt va de inte denna gång.... Någon mer som har något tips ? E jag helt ensam om detta fenomen ? Keep On Beeeming! =) |
|
netsix |
Har du gjort motortvätt nyligen? /netsix |
|
Netsix... Nopes... hade kört me bilen flera gånger tidigare den kvällen men sen så bara pang när jag starta bilen så började dom tugga av sig själva.. Keep On Beeeming! =) |
|
| Min kära mor har en jetta som hade samma problem det va vindrutetorkar reläet | |
| Jag råkade ut för samma fenomen på en Golf en regnig sommardag. När jag lossade kåpan på relät till torkarna så kunde jag hälla ut en skvätt vatten ur det. | |
|
Skumt får kolla upp de där me reläet men det regnade inte när det hände jag hade inte ens tvättat bilen... Keep On Beeeming! =) |
|
| hade samma fel, de var relät!! Mvh L | |
|
Nån som vet va det kostar att få fixat ? Vad kostar reläet ? Krångligt att byta själv ? Keep On Beeeming! =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.