|
|
|
|---|---|
|
Kommer in vatten som samlas under pedalerna, via instrumentbrädan. Vid automat-tvätt respektive när det regnar. Vindruteläckage eller avrinning torkare? Någon som haft detta bekymmer? mvh/Gunnar | |
| Har du taklucka kan det vara slangarna för avrinningen till den som är igensatta eller har lossnat.Dom går ned genom a-stolparna har jag för mig | |
| på en e28 jag hade för många år sen så tectylade jag lådorna så mycket så avrinningshålen blev igensatta, när det regnade kluckade det i trösklarna och vidare in på golvet! | |
|
Gup fick du fram vart det läcker in? Märkte nu att min matta fram var genomblöt vid pedalstället! Nån annan som vet vart det kan läcka? |
|
|
Jajamän! Det var en gummigenomföring i torpeden, där man hade gått vid sidan av genomföringen, verkarde otroligt nog som om det var gjort på fabrik!! Jag tätade med silikon, så nu är det tätt. Hällde vatten på framrutan, då droppade det ovanför pedalstället. mvh/Gunnar |
|
|
Ok du tätade på torpedväggen under huven då alltså? Hoppas jag hittar nåt där då! Tack för det! mvh Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.