|
|
|
|---|---|
|
Behållaren längst upp till vänster i motorutrymmet, den som ligger jämte styrboxen... Vad är den till? Om ngn har lust att kolla så undrar jag också vad de 4 kablarna som går borta vid säkringsboxen går till? Alltså inte den stora snabbkontakten och inte de stora anslutningarna till boxen men de 4 små kablarna som håller till där nere =) Vore schysst om ngn hade kust att kolla, fråga gärna om det är ngt oklart här... Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) | |
|
Behållaren är expansionskärlet till kylaren. Har inte lagt märke till några mindre kablar vid säkringsdosan på 3.0 härvan iallfall. _______ //Niklas |
|
|
Ok, tack... Måste vara för att det inte får plats på samma ställe som för typ 325... Undrar vad det kan vara... Tittar man framifrån bilen så gäller det högra sidan av härvan. tar man sedan bort den del som går ut till motorn så återstår bara den stora snabbkontakten, ngn grov som skruvas fast vid säkringsdosan och den här. det är en grov svart, inplastad men i den är det fyra kablar och de är klippta på min härva,,, Ska se om jag kan lura ut det med ngt elschema lr så... Mvh. B "What we have here is a total lack of respect for the law" (Smokey and the Bandit 1977) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.