|
|
|
|---|---|
|
mitt styr lås började helt sonika att hakaupp sig varge gång jag stänger av bilen, nyckeln går att ta ut å in men de går inte att rubba den åt nått håll.... nån som vet vad de är för fel och hur man fixar de?? tack på förhand/ ola | |
SpineKracker |
Testat att rucka på ratten medan du vrider nyckeln? Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
|
Japp, dett ahände ribland för mig oxå, men inte svårare än att man vrider lite på ratten så är bekymret löst. Jag har inte äns sett det som ett bekymmer. Att det händer så känns lite naturligt. Är väl bara bra att det hoppar i direkt. Då är det nog lite svårare för tjuven att få upp lite fart när han/hon ska knäcka låset. |
|
|
jo de har gått att ruka på ratten å få upp låset förr-- men nu är nyckeln dyng pall rör sig inte ett nå! hur jag än sliter å rukar på ratten så är de omöjligt.... fick upp låset i går men så fort jag stängde av den var de samma visa igen, men min nyckel är ganska sliten så jag har beställt en ny å får hoppas att de hjälper.. |
|
SpineKracker |
Nyckeln kan vara del av problemet. Jag valde inte E30, E30 valde mig. |
|
om de inte funkar med att byta nyckel, är de ett general helvette att mixtra bort styrlåset i låst läge? eller är de bara borra bort skiten som gäller? mvh ola |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.