|
|
|
|---|---|
|
Fälgarna skall renoveras, så nu har jag hämtat dem från fälgriktning och ska dom blästras och lackas. Vill ha en mörkare nyans på dessa nu. Nu är det orginal lack på typ silver. Vilken färg nyans ska man ha på dem nu? jag tror det kommer passa mycket bättre med mörkare nyans på fälgarna och det kommer passa fint dakargul bmw! Vilken grå nyans ska man ha då? vill inte ha dem svarta! Tips?! MvH Bmw 4-ever | |
| vitt är ju alltid fint annars. fast kanske inte på din bil. | |
| Nogaro är jävligt snyggt på fälgar. E30M3 Sport Evo har den färgen på originalfälgarna... | |
| Länk | |
|
Ska man experimentera med mörkare fälgar så tycker jag att det är klart fetast att lacka själva fälgcentrumet helt svart, och låta polera fälgbanan så att den glänser. Ser riktigt brutalt ut i de flesta fall! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Fråga? Var har du gjort din fälgriktning någonstans. GB FZ |
|
|
Jag gjorde dom i jönköping. Nu har jag lackat fälgarna. det blev pulverlack med klarlack. Det blev sååå snyggggttt. Längtar till på lördag då får jag dom färdiga med däck. På med autosmarts scandinavisk hårdvax och sen är det att byta från vinter till sommarfälag/däck. Foto kommer på fälgaran när jag hämtat ut dem. MvH Bmw 4-ever |
|
| Vilken färg valde du? | |
|
menar du nr på den? det får jag kolla upp. det är som sagt grå färg men med lite mörk blå inslag i den. MvH Bmw 4-ever |
|
|
upps för snabb på enter knappen. Som sagt lägger ut foto lördag-söndag på fälgarna. då se du hur det blev. MvH Bmw 4-ever |
|
|
Så här ser fälgarna ut nu! vad sägs? Länk Länk MvH Bmw 4-ever |
|
|
Så nu kommer uppdateringen av fälgarna när dom nu sitter på bilen. Personligen så gillar jag färgen vad säger ni? Länk MvH Bmw 4-ever |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.