|
|
|
|---|---|
|
Tjena! är i behov av hjälp: har köpt Angel eyes till min bil (ej original) och skulle få dessa monterade idag, men det visar sig att fästet till själva xenon-lampan ej passar. har fått förklarat att det finns 2 olika fästen till dessa en med "bajonett-fattning" och en där man skruvar. är det någon som vet om det finns något man kan köpa för att få det att passa? har köpt dessa lampor: Länk fästet till min bil ser ut som på bilden vid punkt 1: Länk om man köper hella original, passar det då? Mycket tacksam för hjälp! M.v.h Micke | |
|
Du måste byta utt dina tändmoduler till den nya modelen med bajonett-fattning. Jag trode att dom kom på 98års model? Köpper du Hella orginal tändmoduler så stämmer dom på dinna nya lampor. |
|
|
Tack för ditt svar Benny. dom kom tydligen på -98 års modell från augusti det året, min bil är tyvärr tillverkad innan det. jag tror jag ska försöka hitta begagnade Original (hella) lampor i stället komplett med tändmodul, det verkar vara den enklaste lösningen som jag ser det, någon som vet vart man kan få tag på sådana? |
|
|
Kan kanske hjälpa dig om jag får din e-post adress /Whalle |
|
|
hejsan Walle! min e-post är: x3@telia.com /Micke |
|
|
BENNY: tjena läste ett gammalt inlägg från dig hur man kopplaR in en dvd spelar med skärm i en e39, har du några ritningar på det eller :D .. och sedan om det går att byta ut ´den vanliga cd spelaren som sitter i nu.. om det finns någon konsol man kan köpa så att dvd spelare passar .. mvh johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.