|
|
|
|---|---|
|
..är jag väl inte för det. Men, på den 328 jag köpt så går rostskyddsgarantin ut om 2 månader. Jag har inte hittat nån rost, men man blir lite blind speciellt i början innan man hunnit granska varje hörn och vrå. Några speciellt utsatta ställen där det brukar vara vanligt med rost ? /Johan | |
|
Undersidan framtill på motorhuven är ett känt ställe. Jag har inte heller hittat nåt på min 323-00, man får väl bara vara lycklig. BMW CS #5206 |
|
|
Ok, ska kolla det. Inga problem med bakluckan och dörrarna ?? /Johan |
|
| Backluckan, listen där man öppnar luckan. Runt den var där mycket bubblor på min. Dörrarna skulle också vara utsatta, men det var bara bakluckan och motorhuven på mig. "Bara"... | |
| De s k bländarna vid dörrarna (de matta svarta delarna strax bakom själva dörrarna) verkar många ha haft problem med. Kolla också bakom steglisterna (eller vad de heter) du ser när dörrana är öppna. | |
|
Kolla intill nummerskyltsbelysningen, lossa gärna på den. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
tjoa: Jag förstår ditt problem,har du riktig otur så tar det flera år till :-) Men har även läst trådar om e-46 rost var glad om du inte hittar något.Då slipper du det förmodlingen för ett bra tag till.min E36 har en liten fläck på bakluckan och är 10 år gammal i dagarna. Mpower |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.