|
|
|
|---|---|
|
Länk Som rubriken lyder, har någon testat eller vet något nyttigt om denna produkt .Låter helt klart intressant men eftersom jag inte är så insatt i vad det innebär lyssnar jag gärna till era goda råd. Är det riskfritt osv att köra med en konvertering av t.ex. min gamla V8:a? /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." | |
|
En hemsida som stavar rabatt "rabbat" får inga seriositetspoäng av mig iallafall... Gissar att den varken gör till eller ifrån då de verkar rätt flummiga tex " signalen från motorns styrenhet till bränslespridarna kalkyleras om och förlängså pass at motorn får det extra bränsle som behövs för att det ska gå att köra på etanol" |
|
|
Jag tankar 10 liter Etanol på full tank på e46:an, och faktum är att den går bättre, framförallt starkare på lägre varv, men även kvickare för övrigt. BMW CS #5206 |
|
|
thunderswede: Sant så sant. Jag har funderat lite och kommer skippa detta. Bättre att lägga stålarna på lite soppa istället:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Andersson_CSI: Ett alternativ är ju att börja med lite inblandning utan att konvertera. Precis som christer silvén nämner. Jag har också testat motsvarande inblandning och det har fungerat ypperligt. //Stenback |
|
| jag hällde i 2.5 liter på 5 liter bensin nu o det va ju inte sämre iallafall har inte gasat nåt än men jag ska prova vidare.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.