|
|
|
|---|---|
|
Är på ständig jakt efter tröskellisterna till 2-dörrars E30 med "BMW M-Technic"-inskription, alltså de som syns när man öppnar dörren. Någon som vet var man kan få tag på dessa förutom på Schmiedmann (som inte har några) och BMW Sverige (som skall ha 1150 kr styck...)? Inte för att bilen lär gå ett dugg snabbare, men de ser ju fräcka ut... Mycket tacksam för tips. Glad påsk! Johan i Lund Sechs macht Spass. Einsteigen, abkoppeln, losfahren. | |
| Såg också att de fanns på Schmiedmann, men det stämmer alltså inte? | |
|
Nej, de har inga på lager:( Johan i Lund Sechs macht Spass. Einsteigen, abkoppeln, losfahren. |
|
|
Lyfter... Ingen som har koll? Johan i Lund Sechs macht Spass. Einsteigen, abkoppeln, losfahren. |
|
|
Tråkig nyhet. Lister finns inte hos BMW längre. Jag beställde nämligen nya M-Technic-instegslister och fick den sista listen som fanns kvar :(. Den andra jag fick stog det ///M3 på så BMW tog tillbaka dom och nu får man vänta tills dom börjar tillverka dom igen :( Begagnade är svårt att hitta och några kopior har jag inte sett iaf. /Erik Tryggvesson BMWCS #5162 / BMWSC #339 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.