|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk | |
|
FantastiskaZ4:an Dyker upp givietvis! |
|
|
Jag kommer dit men förmodligen med E30'n så jag kan köra lite bana den här gången... Men vi får se... kanske inte har fått igång den vettigt då heller och då blir det ju Z'an. :-) /Magnus |
|
|
Åker nog ner om väderprognosen ser OK ut. mvh ///Andreas |
|
|
Jag är på om båten tillåter detta och att vår känslorna spritter! "Z4 love it" |
|
|
Får hoppas att inget kommer imellan bara..... Men det tror jag inte! |
|
|
Kanske... ;) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Kommer om inget oväntat händer |
|
|
Sörpan, Ett utmärkt tillfälle att visa upp dig i en Z för första gången :) |
|
|
Given träff . skall bli jätte kul BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Jag kommer! /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
Hobbe, hoppas jag inte lovar för mycket... "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Jag kommer. Och det är väl klart att det blir bra väder, eller!? Hur skulle något annat komma imellan? antingen bokar man in träffen eller inte. Har man då bokat in träffen, vad kan då vara viktigare???? Båt! nu satt jag i halsen, hur kan en flytande badbalja komma föra fyra klibbiga däck på race bana. (Jag hoppas åtminstone att det sitter ett par V8:or i baljan! om det ska vara en ursäkt). Nä det här ska bli träffen som ingen vill missa och de som gör det kommer att ångra. Z3MPOWER |
|
| Kommer. Tävling under dagen vettu. | |
|
Liftar ev. med z3 magnus om allt klaffar. Tar dock ej egen z tyvärr. Tar med mig dina bussningar i såfall Richard. Om vädret är med oss fixar jag installationen oxå. Mats |
|
| Jag kommer också. | |
|
BMWJonsson: Du har mail! Mats |
|
|
Okej.. fixat!!!! BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Idag är det dags för nya däck =) Om sonen hänger på är det inte omöjligt att vi kommer upp också från Helsingborg. |
|
|
Jag sticker om ett par timmar. Det ska bli kul att få se ett gäng Z:or ! |
|
| Lägger in ett spam här för att fira inlägg nummer 1000 ; ) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.